sunnuntai 12. helmikuuta 2012

'm doin' just fine!

Heippaah! :D

Nyt tulee tällanen lyhykäisempi postaus, mutta ehkä sen kestää, ei mulla oo mitään kauheen tärkeetä kerrotavaa muutenkaan. :'D

Joo elikkäs stressiä pukkaa ihan tasaseen tahtiin, täs nyt kaks viikkoa raatanu koulussa aika lailla hiki hatussa, ei enää kauaa niin mä valmistun. Että joo, kauheesti tekemistä ja liian vähän aikaa, tuntuu että hukun tekemisiin. Ja kun työn määrän todellisuus kolkuttaa, mä masennun, enkä saa oikeen mitään aikaan. Sitte turrutan pääni jollai Kingdom Heartsilla tai yaoilla. WOHOO. Success!

Ei siis kauheen hohdokasta. Ja tossa noi viikon vikat päivät ihmiset ympärillä vaan jotenki ärsytti mua, en jaksanu puhua kellekään, enkä oikeen jaksanu kuunnella ketään. Sit pääsin viikonlopuks töihi, aattelin että saampa vähän muita kasvoja nähdä. :) btw, mulla on maailman ihanin työporukka. <3
No sit ku pääsin töihi, nii JOO REKLAMAATIOTA PUKKAA. Kaikilla maailman ihmisillä oli yhtäkkii niin saatan*sti ongelmia. Huh huh. Sori kun en oo rekan kuljettaja, anteeksi kun en voi muuttua tuoliksi, sori etten voi kantaa teille sänkyä ilmatteeks kotiin. AARGGGHHH.

Kaikkea tätä kattaa vielä tämä pohjoismaiden kehuttava sää. Ensin jäädytään jonneki *itun -30 asteen pakkaseen, ja sit ku vihdoin tulee lämpimämpi, niin sataa lunta niin lujaa, ettei ees eteensä näe!
MÄ VIHAAN TALVEA.

Ja mitäs mulle kävi yks päivä. Olin viime torstaina pidempään koulussa, lähdin vasta joskus klo 16.30. Normaalisti ois ollu kahteen. Noh, käppäilin siinä sitten autoa kohti, ja huomasin, että tuulilasi ja kuskin puoleinen ikkuna oli jäässä. Ihan fine, senku vaa raaputtaa. Mut sitteku tuun ihan siihen oven viereen, tajuan että jää on auton SISÄPUOLELLA. Like WTH?
Juu ihanaa


Todella ihanaa
Ja noissa kuvissa mä olin saanu jo jonku verran pois.
Sit vaa lämppäri täysille ja raaputtaa! Aikaa meni ihan kamalasti siihen, ku ikkunat on viel vähä kuperat, ja raaputtimet niin paskat. Eihän siitä mitään meinannu tulla!! Ja sit ku raaputit, niin kaikki se jäätöhnä oli siellä auton sisällä! FUKCkkCH!


Noh. Toivottavasti ens viikko olis hohdokkaampi. On nimittäin palkkapäivä, ja aion ostaa itselleni kannettavan, VIHDOIN. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti